عمومی

توضیحاتی درباب علوم مختلف

عمومی

توضیحاتی درباب علوم مختلف

جوک

از غضنفر میپرسن نظرت راجع به زلزله چیه ؟ میکه طرح خوبیه ، تکان دهنده ست غضنفر دفتر ازدواج میزنه تبلیغ میکنه: با هر ازدواج دائم یک ازدواج موقت هدیه بگیرید روز مرد است و عجب! کادوی ما نایاب است گر چه این دُر گرانقدر همان جوراب! است تریاکیه پیغام‌گیر میخره، پیغامشو میذاره: هَشتم... ولی خَشتَم مجری به شنگول: میشه با دیگ مسی جمله بسازی؟ شنگول: آره. .. من دیشب دیدم یک بار دیگه مسی برا فرانسه گل زد به غضنفر خبر میدن که بابا شدی میگه به زنم نگید میخوام غافلگیرش کنم غضنفر میره کولر بخره، یارو میگه کولر آبی میخوای؟ میگه: فرقی نمیکنه، قرمز بده به دو دلیل زنها فوتبالیست نمیشن: 1.عمرا 11 تا زن یجور لباس بپوشن 2.عمرا بازی بعدی همون لباس و بپوشن به جوجه تیغی میگن: آرزوت چیه؟ اشک تو چشماش جم میشه میگه:...بغلم کنی یارو رو برای بار پنجم به جرم دزدی می‌برن دادگاه قاضی میگه: خجالت بکش این دفعه‌ی پنجمیه که میای دادگاه. طرف میگه: خودت خجالت بکش که هر روز اینجایی یا ابوالفضل چیست ؟ واژه ای که اصفهانی ها هنگام ورود مهمان، اردبیلی ها برای بلند کردن اجسام سنگین و لرها از آن در پیچها به جای ترمز استفاده میکنند • مربوط به موضوع » sms خنده دار پلیس به غضنفر: اینجا ماهی‌گیری قدغنه!!! غضنفر: ولی اینجا تابلو نزدین!!! پلیس: نزدیم که نزدیم، زود باش از بالای اون آکواریوم بیا پایین غضنفر میره کله پاچه فروشی، یارو بهش میگه: قربون چشم بگذارم؟ غضنفر میگه: نه آقا! حداقل صبر کن من برم قایم شم غضنفر به دختره میگه بوس میدی؟ میگه نه! غضنفر میگه به جهنم بخاطر خودت گفتم من خودم زن دارم غضنفر میره آمپول بزنه، تا دکتر سوزن رو میزنه، پا میشه داد میزنه: حیوون، مگه کوری، سوراخ به این گندگی، چرا میزنی بغلش؟ غضنفر عاشق خدا می شه، کعبه می کشه از توش تیر رد می کنه غضنفر باباش میمیره میخواسته خاکش کنه، جو میگیرتش باراندازش میکنه! غضنفر می ره جبهه بعد از 2 روز برمی گرده. میگن چی شد اینقدر زود برگشتی؟ میگه: بابا اونجا به قصد کشت تفنگ بازی می کنن غضنفر رو برق می گیره، مامانش می گه: ننه جون ولش نکن همین بود که باباتو کشت غضنفر از تاکـ.سی پیاده می شه درو محکم می بنده، می گه: پدر سگ خودتی. راننده میگه: من که چیزی نگفتم. غضنفر می گه: بعدا که می گی غضنفر می ره دزدی تفنگو می ذاره پشت گردن یارو می گه: تکـون بخوری با لگد می زنم تو کمرت به غضنفر می گن نظرت راجع به گرون شدن بنزین چیه؟ غضنفر می گه برای ما که فرقی نمی کنه، ما همون 1000تومن بنزین رو می زنیم
نظرات 1 + ارسال نظر
مسابقه جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:05 http://www.cheshme.ir/yahoo

سلام
مزاحم شدم تا شما دوست عزیز را به مسابقه جالب یاهو دعوت کنم در مسابقه شرکت کنید و جایزه ببرید
فقط کافیه لینک مربوط به خود را به دوستان دیگر خود ارسال کنید یا آن را در وب سایت خود قرار دهید
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد